Nästan tomt

Nu börjar det droppa bort saker på min "att göra lista". Får jag bara i alla verksamhetsberättelser så kan jag bocka bort allt.....behöver göra verksamhetsstatestiksrapportering till SBK.

Idag har jag iallafall beställt "make over" till katten. Kastrering, vaccinering och öronmärkning. Och till Fajta en veterinärbesiktning inför höjd försäkring.

Nu ska jag bara ringa och boka lite rum inför en stundande lydnadshelg/tävlingsturne. Sen är det som sagt, nästan tomt på listan!


Idag ska jag och Smilla till stan för att fixa lite småsaker innan vi drar ner till Oskarström för lek, bus, sus och kaffe, snack och dittan och dattan med Camilla och hennes underbara flickor! Länge sedan nu, så det ska bli skitskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0