En vanlig tisdag

Nu har vi landat och njutit av helgens bravader! jag är så jäkla glad och tack så hemskans mycket för alla gratulationer!! Ni är underbara, alla ni där ute!!

Gårdagen förflöt i sakta mak. Smilla sov hos en kompis natten till måndag, så förmiddagen innefattade slapp, solande, boklyssning och inget mer. Sen kom Smilla, och sen Mussi, och allt vad det innebär. Spel, mat, mys och så..
Chrille och Fajta lastade 21 får som skulle tillbaka till Svarthallsarna, så nu går det fem ensamna och förvirrade stackare kvar i hagen....

Idag hjälpte Mussi mig med nya gardiner i köket. Pappa var förbi en snabb sväng. Chrille är i Halmstad och golfar. jag och Smilla fick fantastiskt lunchsällskap i form av nytränade Marika, Tina och Andrea! Skitkul att ni kom förbi...det måste helt klart göras till en vana! Massa hundprat! Så himla härligt att bara sitta och snacka om massa olika aspekter inom hundträneriet...och givetvis talanggruppssnack!

Sen gick jag och Smilla för att kolla fåren, hämta posten...och ja... sen inget mer!

I kväll ska jag ut och träna en sväng. Nu ska konskicken skärpas upp rejält, fjärren ska fixas färdigt, och rutan ska minsann hittas....

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååå stor främmande skoj :) är det alldrig nån som ska åka till Skåne ;)

2009-07-21 @ 20:13:09
URL: http://www.sarastassar.se
Postat av: Marika & Tina

Åh, Åsa du skämde verkligen bort oss idag med färdig middag och allt!! TACK!!! Absolut är det en ny vana ;-)



Då hörs vi i nästa vecka.



KRAM

2009-07-21 @ 22:11:39
URL: http://nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Kajsa

Du får mycket besök minsann. Jag fick in lite semesterpengar i förtid och spenderar därmed morgondagen på g-kås. Släng iväg ett sms om du ska ha något.

2009-07-21 @ 23:18:06
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: Anna & Juni

GRATTIS! Ni inspirerar oss verkligen!!!

2009-07-21 @ 23:46:44
URL: http://www.annaronge.com
Postat av: andrea & goliath

Tack för igår Åsa!

Trevligt sällskap,, underbart god mat, och härligt hundsnack!!

Kan det bli mycket bättre..

Ses snart igen!

2009-07-22 @ 08:52:21
Postat av: lotta med Juni o Cola

haha ja, alltid är det något att slipa på ;)(fast ni verkar ju ganska så fulländade:))kram o ha det bra:)

2009-07-22 @ 11:58:08
URL: jhttp://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Smulan

Jag sitter här och läser...jag ler, säger klart Grattis igen....men vilken tur att vardagen kom igen, du hade med säkerhet dött om helgen och resultaten varit längre och lika bra. :-)

2009-07-22 @ 21:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0