Skara sommarland

Nu har även jag varit där! Första gången för oss alla faktiskt!

Vi har haft det jätte bra. Måndagen småregnade det sågott som hela dagen, så den ägnades åt karuseller och anat sommarlandsnöje. Natten tillbringade vi i en stuga som var VARM! Tisdagen bjöd på sol och massor med BAD! Smilla vågade åka i alla småbarns-vattenrutchkanorna. Vilket är ett stort steg!!!



Vi hade köpt ett "all inclusive" paket för två dagar. Detta innebar att allt var gratis utom dricka med alkohol eller i flaska, och godis. Dvs vi har ätit, druckit och smaskat i oss...jag vet inte hur mycket. Jag har väl iofs hållt mig mest till kaffe. Men de andra har vräkt i sig våfflor, glass, sockervadd, räkmackor, pizza, pommes mm...och jaja... jag tog faktiskt en cheesecake och nån glass jag med...

Bäst var ändå Smillas kommentar när vi körde hem och hon vaknade vrålhungrig strax utanför Kållered. Chrille föreslog McDonalds för att stilla hungern i den lilla magen och hon ville att jag skulle följa med in och ta en kaffe." -Mamma, jag tror dom tar band här! "


Kommentarer
Postat av: Marika & Nellie

Låter som en toppen tur ni haft!!

Skön kommentar av lilla Smilla :-)



Fasen vad kul vi ska ha i Kista, det blir grejer det ;-)



KRAM

2009-07-29 @ 16:45:06
URL: http://nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Kitty å flåcken

Vilken lyxtillvaro ;-)

Skönt å ha sånt ibland, men nyss hemkommen från affären ..........tänk om man hade haft sånt band på ICA med ;-)

Kommer du å tävlar hos oss den 22 augusti?? Joooo vi tar efteranm om du vill va med ;-)

2009-07-30 @ 15:27:27
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: lotta med Juni o Cola

vilken lycka:)och vad skönt med all inclusive...det är ett tips jag ska komma ihåg..vi har heller aldrig vart där..än:)

2009-07-31 @ 11:47:55
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Kajsa

Nu du syster så tar jag tillfället i akt att promota tandbleknings-kitet som finns på min blogg. Hundmänniskor måste väl också vara fåfängda?

2009-08-03 @ 12:20:46
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/
Postat av: Smulan

Det är nog bara barn som kan komma med dessa otroliga kommentarer =0)

Verkar i alla fall som ni var nöjda med trippen till min gamla hemstad...du vet, i skogarna runt om sommarland har jag mina bästa år...jobbade ju på travet. Ha det nu så gott i trädgården...för det var väl där du skulle tillbringa dig va?!?

2009-08-03 @ 13:12:48
Postat av: Kitty å flåcken

hmmmmm när kommer ni hem från Skara sommarland *LLLL

2009-08-03 @ 18:49:46
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0