Onsdag

Började väldigt bra!! Eftersom jag låg i soffan och kollade dubbelavsnitt av Lost när klockan slog 12!

Nu då? Lite segt. Jag har alldeles för lite att göra....

Ska sätta mig och leta upp något kul att göra med barnen på jobbet i morgon. Börjar 06.30 med morgon fritids och sen under dagen i en F1. Ska bli så roligt!!! Älskar den klassen!

Jag har också ändrat en hel del på Smillas tider på dagis, eftersom min termin officiellt är slut på fredag. Så nu blir det inte mycket dagis tid för henne.....bävar lite inför sommaren faktiskt. Tror att vi kommer att gå varandra på¨nerverna rejält i år.... Hon börjar bli stor, lite trottsig och det är inte längre tillräckligt att gå hemma och såsa med mamma hela dagarna. Så stor så att hon igår bad om att få hål i öronen och ville fortfarande fastän jag talade om att det gör JÄTTE ONT!!! Tycker egentligen att hon är liiiite för liten, men jag tror att halva hennes jämnåriga "tjej" bekantskapskrets (och även en och annan kille) redan har det, så kanske det skulle kunna vara okej ändå.... Vi får se, det hinner kanske ändra sig om ett par dagar.

Dagen då? Ja...kanske åker jag till stranden och plockar lite stenar. Tänkte åka inom blomsteraffären och köpa blommor till krukorna på trappan. Det är inte snyggt med vissna påskliljor och pärlhyacinter.... och på trappan VILL jag verkligen ha det fint. Blomlådorna på altanen och under fönterna på framsidan...de kan jag skita i, men inte trappan. Får leva ännu snålare och njuta av blommorna istället.

På tal om blommor så har första klematisen slagit ut. Får ta kort på den senare!

Träningsfronten då? Tränade som sagt i bikini i måndags i tryckande hetta. Fajta var duktig och kämpade på bra. Enbart springmomenten och avslutningsvis en sitt i "ensam-grupp".

I går åkte jag till Josse och hennes nyslagna åkrar och tränade. Fajta gick bra med undantag för tempo i inkallningen. Ska köra lite jaktinkallningar på henne nästa gång jag har sällskap i träningen, och dirr apporten som hade lite troll. Vinklingen höger har funkat kanon innan och strul i vänster. I går var det tvärtom.....

Busy var stjärnan för dagen och gick alldeles strålande. V börjar få till lite stabilitet och en jäklar anamma som hon saknar ett tag. Hon släpper in mig relativt enkelt och jag börjar bli riktigt tävlingssugen med henne. Så tävlingssugen så jag funderar på att försöka efteranmäla till helgens tävlingar i Falkenberg.

Bita har lydnadsvila över sommaren och fick nöjja sig med att leka med systern och Melvin. men hon var nog lika nöjd med det!

Idag får jag se vad jag hittar på. Har inget riktigt träningssug just nu, men ska träffa Andreas i morgon och efter det så lär jag ha en hel del att fixa med. Ska bli väldigt roligt! Det var väldigt länge sen han såg oss så det blir nog MYCKET bakläxa gissar jag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha, ha! Blir du lika nervös som jag när jag tränar för Andreas? Han är verkligen bäst att träna för, men oj vad stressad jag kan bli :)



Ha det så bra och lycka till med tränandet!

2009-06-03 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0