Med vittring på 1:a priset

I kväll var jag kepsgubbe inne på klubben och som vanligt , sista tisdagen i månaden, var det träningstävling i lydnad. jag fick äran att kommendera runt 7 st klass 2 ekipage. Det gick jäkligt snabbt och smidigt. Jag fick till ett bra program med få transporter mellan momenten och klarade av allihop inkl platsen på mindre än en timme.

Josse och Kia var med som "tävlande". Kia och Viljas klass 3 program såg jag bara på håll, men det såg bra ut. Elitstarterna som Josse och kia gjorde såg jag desto närmre, eftersom jag hoppade in och kommenderade vartannat moment (riktigt lyxtävling). Bägge två gjorde kanon bra ifrån sig. Framför allt så gjorde alla tre "våga-vägra-ta-rätt-pinne-i-vittringen"-hundarna kanon vittringar. Nu börjar det osa hett vill jag lova. Speciellt kul var det också att se Busys glada attityd hela programmet igenom och Flys äckligt snygga sakta marsch.

Annars har det varit ordentligt studenliv för mig idag. Jag mötte upp Sofia på bibloteket i Halmstad och där tillbringade vi ett par timmar i hyrt studierum och sedan framför datorerna på cafet. Riktigt mycket fick jag gjort! Strukturerat upp kursen och lämnat in inte mindre än två uppgifter!!

Nu väntar...just det....väntar jag på att klockan ska bli 22.40!

Kommentarer
Postat av: Kia

Tack för hjälpen, och stödet! Kändes riktigt bra att ha dig så nära för då fick jag minsann skärpa till mig. Åsa ser allt!

Nåt gör vi allt rätt med vittringen ändå :D

2009-03-31 @ 22:23:59
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Hunny
Postat av: Smulan

Full rulle som vanligt...

Här skiner solen på oss idag från en klarblå himmel, kanske blir det lite trädgårds skötsel för min del...



Kram

2009-04-01 @ 08:26:56
Postat av: Sanna

Lost!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-02 @ 09:36:39
URL: http://vallby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0