The studio pet

I går drog jag, Fajta, Bita, Josse, Buy, Melvin, Anna och Sture in till stooora staden Göteborg för att bli snygga och fotade. Efter mycket snurrande och velande först i bil och sen med fem hundar, 9 klädbyten och div annat så hittade vi fram till The Studio Pet inne på Nordstan.

Där blev vi sminkade, friserade och sedan även fotograferade. Det var skit kul tyckte vi, mindre kul tyckte hundarna. Eller ja....alla border colliesarna, Melvin tyckte det så klart var på tiden att han fick åka till storstaden och visa upp sig!

Sen lite väntan för att få se slutresultatet! Mina bilder var kanon. Synd bara att mina hundar satt med bakåtstrukna öron och tyckte det var så läskigt.... Men några toppen bilder blev det.

Smakprov!










Kommentarer
Postat av: Camilla

Shit, vilka snygga bilder!

2009-03-24 @ 09:00:45
Postat av: Kia

så tjusiga ni är!! Gillar speciellt bilden där du posar med båda vovvarna, grrr lixom!! Nåt att rama in o ge till gubben din på hans födelsedag! ;)

2009-03-24 @ 17:40:57
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Hunny
Postat av: '♥♥♥♥lotta, Juni o Cola♥♥♥♥

WOOW, snygga bilder.SKIITSNYGGA ju:) Det är ju jättekul att ha "finbilder" :D juni har vi på men inte Cola..och hon får minsann vänta ett år eller 2 innan hon får gå in på en studio med dyra kameror runt ikring..det är för lydiga vovvar;)

2009-03-24 @ 18:09:21
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Sååååå snygga....här behövs inga ord.

2009-03-24 @ 18:44:28
Postat av: Sanna

Jättefina bilder!



Fast dom kan ju inte bli annat än fina när Bita är med! ;)



Ha det!

2009-03-25 @ 09:23:27
Postat av: Kitty å flåcken

Wooow alltså va snyggt, men va e de för en pingla i mitten?? Hmmm ingen jag känner igen i alla fall ;-)

Inga hund kläder, tassavtryck på kinden osv, näää de måste va din snygga kusin ju ;-) hihi

Måste va kul och härligt med en sån dag ;-)

2009-03-25 @ 11:43:56
Postat av: Josse

Den andra bilden tycker jag är SÅÅÅÅ härlig på något sätt!

2009-03-25 @ 18:41:46
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Mariana

Är det verkligen du?!?!?!?! Varför har jag aldrig fått se dig så fin tidigare?! Hmm kanske för att vi alltid har träffats under såna omständigheter där man inte direkt sminkar sig :D haha! Du är verkligen ursnygg bara så du vet!! Hundarna vet ju redan att de är läckra ;) Ha det gott!

2009-03-25 @ 20:26:35
URL: http://maxdenstore.blogspot.com
Postat av: Smulan

Tack vännen, du gör det som du är bäst på redan, du finns och du finns kvar.



Kramen

2009-03-26 @ 08:49:25
Postat av: Ida

Super fina kort =)

Vi vill oxå dit =)

2009-03-26 @ 20:17:13
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Kajan

Jösses så snygga bilder. Jag va där och fotade mej själv i januari. Det va jätte kul tycker jag. I maj ska jag upp med min dotter och 3 av hennes kompisar...hmm...det blir nog mycke fniss tror jag. Du vet..tonåringar hihi man minns ju själv hur det va. Kram på dej

2009-03-28 @ 23:29:08
URL: http://kajankalliainen.spaces.live.com
Postat av: Hildur

Hej! Jätte fina bilder! Jag ska upp dit på torsdag - ser fram emot detta verkligen! Men det var seriöst osv? Vad kostade bilderna? Så man vet hur mycket man ska ha med sig ;)

Hälsningar Hildur och Harry Boy

2009-04-13 @ 19:06:17
Postat av: Sanna

Hej!

Jätte fina bilder, men måste bara fråga om du hade en tjej eller kille till fotograf.

Jag var själv och tog kort på mina hundar där förra veckan men var inte alls nöjd då jag hade en kille till fotograf som inte var så trevlig alls och vi tog ca 70 bilder varav 3 st blev jätte bra, så de blev inga bilder tyvärr, de påstog att de var den bästa fotografen de hade men de tvivlar jag på.

Men roligt att det finns fina bilder därifrån med.

Ha det fint



Mvh

Sanna

2009-05-04 @ 13:59:55
URL: http://www.sannagullberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0