Söndag mitt emellan

ja, denna söndagen får bli nån slags mitt emellan allt som händer.

FÖRST!!! Tack för alla fina, snälla ord efter fredagens besvikelse!!!

I dag då. Smilla ska på kalas, så present ska inhandlas och sen är det egentligen inte mer. Jag ska packa inför Karlstad resan som startar 05.30 i morgon (WOW!!! Sovmorgon ur Karlstadresa aspekt) Vår presentation ska slutfixas och laddas över på USB och skiva. Papper ska sorteras och sånt allmänt som behövs för en examinaton typ.

Men innan dess så ska jag städa ur kylen. Den ekar tomt och då får man se det positivt, att det blir lättare att städa! Frysen....nä, den får nog vänta lite. eller.....nja... jag får se! Har jag riktigt flyt så blir jag sittande här vid datorn ett tag och hinner inget av det!

Igår så piffade jag altanen. Spetsgardiner (låter kanske skumt, men det blev väldigt fint) och belysning från IKEA. Har jag bara råd i år så ska en segelduk införskaffas som ska agera hissgardins-konstruktions-tak-låter märkligt-men blir nog bra!
SOLIG Solcellsbelysning



När Smilla kalasar tänkte jag träna. Fajta ska få ett pass hon sent ska glömma. Bita som inte tränat lydnad på över en vecka ska också få sig lite träning. hon har blivit en helt annan hund sen fåren kom! Äntligen är hon tillbaka min pärla! Hoppas det märks i lydnaden också, annars får hon nog faktiskt vila sig i form till tävlingen! Det går som det går ändå och jag är inte ute efter en snabb karriär med max poäng än på några år med henne!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Petra

Sååå kasst var det inte! Många moment som var bra ju! Men jag vet... är petig själv så jag förstår hur du känner och likaså om man vet att hunden kan... grrr ;) MEN ni kommer att GLÄNSA på SM!!! HEJA! Vi ses då! :D

Postat av: Kitty å flåcken

Får ju aaaaaaaandnöööööööööööööd!!! Jösses va flitig du eeee alltså ;-) Tur nån e det ;-) Skicka gärna över namn på de där Buck barnen ;-) får ju kollas upp ju ;-) hmmm får lägga av med allt mitt "juuuu" ;-)

Ååååå vad vi väääääntar ;-)

Ha de gott

2009-05-24 @ 21:02:19
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0