Söndag...

Äntligen en söndag utan massa MÅSTEN och SKA. Vilket som vanligt gör mig vansinnigt rastlös.....

Chrille (födelsedagsbarn idag) har åkt iväg för att spela golf, i eftermiddag hämtar vi fåren, och nu... ja... vad ska jag göra nu?

Smilla leker för fullt på sitt rum och jag....ja... vad ska jag hitta på?

Solen skiner ute, så den vill jag ta vara på. Men rabatterna är rensade och fina, Chrille har lovat att, för en gång skull, klippa gräset, så det vill jag inte göra..... Och kvar till mig....inget.....

Hundarna behöver inte tränas eftersom det blir vallning senare. Iallafall för Fajta, men Bita ska väl också få träna lite, och henne vill jag ändå inte träna lydnad med just nu.

Äsch... jag kommer nog på något...


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kom hit vettja. Jag är också rastlös.

2009-05-17 @ 11:41:14
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0