det här med Back-on-track

Klippte ur denna texten från SKKs dopinginformation

"Därigenom har NatDopK beslutat att västen faller under Dopingreglementets 7.1 Otillåtna metoder, vilket betyder att det är 7 dygns karenstid efter det att västen använts. Karenstiden innebär då att hundägaren inte får använda "Back-On-Track-västen" 7 dygn innan hunden deltar på prov, utställning eller tävling. Denna karenstid gäller om hunden INTE anses vara frisk"

Så då är det alltså fritt fram att använda täcket på mina friska hundar!!

Kommentarer
Postat av: Anna & Juni

Är det sant?!?! Jag som just mådde dåligt över att jag skulle låta Juni sitta utan täcke imorgon hos Maria Hagström. Jippi!



Och du förresten... det där rummet som stod ledigt till MyDog. Tror du jag och Juni får plats där ;)

2009-10-19 @ 19:54:49
URL: http://www.annaronge.com
Postat av: andrea

Vad bra!! Då skall vi också damma av täcket!!

Tur du har koll på saker o ting Åsa!

2009-10-22 @ 10:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0