Inte många ner...

Nä... vi var och spelade bowling igår kväll. Pappa hade fått en kväll med bowling och mat av mig och Siss i födelsedags present och nu fanns äntligen tiden till att genomföra det.

Och jag var usel...riktigt usel.... När det gäller bollar så har jag inte en fördel i världen. Ni som fölt min träningskarriär med hundarna vet hur mycket jag kämpat med kast av bollar, apporter och ja.... allt som går att kasta eller fånga....

Första rundan delade jag och Smilla poäng..... hon är 6 år..... Som väl var så var det uppvärmning. För sen slog jag henne med 15 poäng....


Övriga livet tickar på med en rasande fart. VFU går kalas bra! I dag ska jag in till tvåorna lite. Spännande och framför allt SKITKUL att få träffa de "gamla" vfu barnen!!

Sen fick jag en smickrande förfrågan om att dra lite genustänk för spåret på nästa planering. Jag "älskar" genus. Fast jag ser nog inte på genus som man "ska". Jag tycker genus är överdrivet.... Jag satsar mer på jämnlikhet.... för det är väl det som allt handlar om egentligen?!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Tack själv för en trevlig afton. Pengarna finns nu på ditt konto. Drömde härom natten att du och Smilla hade flyttat till USA. Det var INTE roligt. Trevlig helg!

2009-10-02 @ 19:01:29
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0