Krampen har lättat

Så har pluggandet börjat igen! Gårdagen ägnades till att bläddra efter lämpliga stycken i litteraturen inför veckan fördjupningsuppgift. en uppgift som jag tycker är dåligt formulerad, men dålig anknytning till kursen och framför allt dålig anknytningen till litteraturen vi ska studera. Där för har det varit riktigt segt att sätta igång.... Men idag släppte det. Jag bara skrev och skrev och insåg snart att jag visst redan hade fyllt 2 av de tre sidor som skulle ägnas åt litteraturen och jag hade inte ens hunnit halvvägs i mitt resonemang.....

Är ganska sur på universitetet i övrigt.... Nästa vecka är det närträff med eximination i Karlstad. Under två dagar så har jag schemalagd tid torsdag 12-14.15 och fredag samma..... Så för 4 ½ timmar på universitetet ska jag sitta minst 10 timmar i en bil och eftersom mina kurs- och resekamrater har andra tider så måste jag även betala två nätters boende...... Härlig planering av en distanskurs...

Kommentarer
Postat av: Heléne, Mick & Tiger

Nu kommenterar jag din tidigare blogg här.

HÄRLIGT med folk som förstår att det här med sponsring inte handlar om att utnyttja någon, utan att ta och ge. Någon bidrar på något sätt till din utveckling tillsammans med hundarna (friskvård, kläder, foder - och i vissa sällsynta en liten slant) och man ger tillbaka i form av att ställa upp vid envenemang, sprida reklam om företaget etc.

Jag tror många har en lite skev bild av vad sposnring egenetligen handlar om. Därför var det extra kul att läsa din blogg, och att du ställer upp, visar lydnad och svarar på frågor. Heja!

2009-10-21 @ 09:27:15
URL: http://web.mac.com/jackeoki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0