Poletten har trillat ner

Superbra träning fick vi till idag!

Efter att ha städat, klippt gräs och grejjat hela dagen så kom Kia för lite träning!

Bita fick "repetera" alla läxorna vi fått av Andreas. Och dra på trissor! Allt gick kalas!!

Ingångarna var mycket mera kontrollerade. Lägganden kommer garanterat. Inkallningen var heeet. Ställanden har tom fått mitt lilla kännetecken med "rycket". Apporterna smäller tillbaka i handen. Uppsittandet i fjärren kommer också att bli kalas!

Även Vilja gick fint. Hon kompenserar vridningarna med lufthopp!! Söt!!

Och här kommer ett klipp åt dig Kia!


Kommentarer
Postat av: Kia

åh nu blev jag lite kär igen, tack Åsa!!!

2009-09-11 @ 17:50:57
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Hunny
Postat av: Heléne & Mick

Mmm, förstår att det känns surt. Men det beror förmodligen på att de flesta domare inte "ser" sådant, och kan ge ett betydligt högre betyg till en hund som "ej är parallell" större delen av programmet. Om man är krass det kan man ju säga att ditt betyg är rätt, och de andras på tok för snällt bedömt. Om du förstår hur jag tänker...

För övrigt tycker jag ni har en snyggt fritt följ - med en fin position!

2009-09-11 @ 20:06:51
URL: http://web.mac.com/jackeoki
Postat av: Heléne & Mick

Å så skulle jag ju säga att det låter skitkul med en sådan bra träning som ni fick till i dag!!! :-)

2009-09-11 @ 20:08:35
URL: http://web.mac.com/jackeoki
Postat av: Marika & Nellie

Fasen det låter ju kanon!! Själva kämpar vi på så gott det går ;-) Jobbar ju den 17e :-( Men får nog dra mig ner till er en annan dag då!!! Nu bestämmer vi en dag och tid på Kallenbäck tack!! Förslag??



Kram

2009-09-12 @ 18:15:09
Postat av: andrea & goliath

Låter som en kanonträning!

Skall bli så kul att se Bita och dig på tävlingsplan!

Tror det blir helt super!!

2009-09-13 @ 10:34:52
URL: http://www.andreaaxelsson.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0