Livet som...

hundägare har jag verkligen äntligen fått känna på. Långa promenader varje dag....

Idag blåser det halv storm och det pissregnar på tvären. Då är det inte jätte kul att rasta hundarna kl 05.10 på morgonen.... vet säkert alla ni andra, men jag har haft lyxen med stor trädgård och hundgård på dagarna.

Som väl var så har jag skaffat mig en lyx-handler som kommer och hämtar mina hundar de dagar jag inte ska träna lydnad. De hämtas, tvättas, borstas och fönas..... eller kanske inte.... Josse vallar med dom, så i dag lär de vara smutsigare när jag får tillbaka dom än när hon hämtade dom.

de här tidiga mornarna när jag öppnar har även gjort att jag behöver ta in nannys från olika håll. Varje onsdag kommer morfar från Falkenberg för att ta Smilla på morgonen och köra henne till skolan. På fredagar kommer Siss och gör det samma. Tur att det finns så otroliga människor i ens närhet som alltid ställer upp! Hoppas bara jag kan åtgärda all hjälp på något sätt!

Nähä... plikten kallar!

Kommentarer
Postat av: Heléne & Mick

Du är ju en fighter, Åsa. Och det kommer ge utdelning, tro mig!

Kram på dig!

2010-08-26 @ 22:30:21
URL: http://web.mac.com/jackeoki2/Webbplats
Postat av: Kajsa

Klart vi ställer upp! Idag väckte jag henne lite tidigare så vi fick pusslat några pussel.

2010-08-27 @ 10:09:38
Postat av: Ylva & Imza

Hoppas du hinner med lite hundträning också i ditt nya liv, hoppas att vi ses framöver på tävlingsbanorna;)

2010-08-31 @ 18:29:24
Postat av: Kitty

Kolla in vad jag skaffat ;)

en hund som inte behöver mat å vatten bara smörjas in ibland, spec i stark sol ;)

Kram

Kitty

2010-08-31 @ 21:16:34
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Camilla Svenäng

Ja, vad säger man?



Du är en bra hundägare, oavsett yttre omständigheter!



Vi ses snart, hoppas jag!

2010-09-01 @ 00:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0