Lush

Idag bär det av till Göteborg och favoritbutiken Lush.  Det ska köpas schampoo, balsam, tvål, hårfärgning och krämer i stora lass. Lush har ett fantastiskt sortiment av icke-djurtestade, vegetariska (dvs ej konstgjorda, syntetiska produkter), handgjorda produkter. Flera av produkterna saknar förpackning och är färska. Och dessutom så fungerar de så bra till mig. Jag har i flera år haft problem med tex. deodoranter, men Lushs deo har inte gett mig minsta "kli" eller irritation. Så skönt med produkter som fungerar och dessutom luktar helt sagolikt!

Att komma in i en av Lush butiker är en upplevelse. Man vill smaka på hälften som finns där.... ett besök där rekomenderas stort!



Men det är inte bara Lush i Göteborg som drar, utan även min älskade Siss som dagen till ära fyller år!!!

Jag tar med mig Smilla och Josse och möter upp Mussi, Siss och Anna för shopping och lunch.

Sen hem och göra det förhoppningsvis sista på ex-arbetet. Gårdagen ägnades i pulkabacken och på skridskobanan med famljen, så det blev inte så mycket gjort, men lite hann jag med! Och jag tar gärna att stressa lite extra idag, för vi hade verkligen så otroligt mysigt ihop! Det var alldeles för länge sen vi gjorde något bara familjen, gjorde något som inte involverade hundar eller så, utan bara oss!

 


Kommentarer
Postat av: Tina/Rosso

Ha en jättebra dag i Göteborg med goa vänner.

Köp dig något extra fint till dig själv Åsa,

det är du värd efter allt duktigt pluggande.



Kramizzar

2010-01-25 @ 12:22:14
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Tack för trevlig shopping och härlig lunch!

2010-01-25 @ 23:57:34
Postat av: Sis

Nu har du pengarna på kontot! Tack!

2010-01-27 @ 10:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0