YES!!

Jag har fått jobb!!! Första intervjun blev den ända! Tjönsten utökades till 75% och då fanns det liksom inget att välja på. De andra tjänsterna (faktiskt 3 st) som jag skulle på intervju på har bara varit på 50% så de är nu inställda!

En super mysig liten skola och jag kommer i huvudsak att vara på fritids, men täcka upp i skolan en hel del också. Det är endast F-3 på skolan så det är betydligt mindre mot vad jag är van vid.

Personalen är väldigt mysig och det känns som ett väldigt bra gäng att jobba ihop med!

Och har har redan blivit anställd.. har varit där på vik. sen i tisdags och rektorn tyckte att vi skriver anställningen sedan dess! Som det kan bli!

Men jag måste bli färdig med uppsats och examination också. På torsdag gäller det! Så nu i helgen får jag sitta med oppositions förberedelser och lite sista fix med min egen uppsats!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Härliga tider!!

2010-01-16 @ 17:29:39
Postat av: Marika

Grattis till anställningen!!

2010-01-16 @ 17:44:47
Postat av: PERNILLA

OOOHHHH GRATTIS va kul att det gick vägen. du som sa att det var svårt att få jobb som lärare .M

en dom får en bra lärare där i alla fall så det kommer nog att gå superbra

2010-01-16 @ 18:21:43
Postat av: Sanna

Jättegrattis!!!!!!!!!!!!!



Kram!

2010-01-17 @ 13:06:04
Postat av: Josse

Japps det blir super med den 25!!!

2010-01-17 @ 13:11:04
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Annika o Ragnar

Ett stort grattis till jobbet och lycka till nästa vecka.



2010-01-17 @ 14:09:21
Postat av: Petra & Lira

WOW! Många grattiskramar!!

Opponeringen kommer gå bra! Var frågvis, låt respondenterna prata mest! Håller tummarna from nu... :)

2010-01-17 @ 16:13:53
Postat av: Petra igen

Ha ha, proffs är att ta i... Har ingen aning om ämnet, men här är några förslag som oftast går att applicera obereoende och kan varieras:

"Vad är det mest intresanta ni kommit fram till i er studie" "Det ni skriver om XX är intressant/fångade mitt intresse, kan ni beskriva/förklara/utveckla mer hur ni tänkte kring XX" "Ni skriver/beskriver/belyser på ett bra sätt om XX, hur resonerade ni er fram till det..." "Vilka är era främsta reflektioner kring XX" "Vad vill ni främst föra vidare till andra lärare utifrån ert resultat" "Hur kan ert arbete bli praktiskt användbart" "Vilka ytteliga frågor har ert arbete väckts hos er"

Ja, det var några förslag, kanske nåt du kan använda! Kram

2010-01-17 @ 17:03:38
Postat av: Heléne & Mick

Grattis! Så himla kul! :-)

2010-01-18 @ 08:49:30
URL: http://web.mac.com/jackeoki
Postat av: Camilla Svenäng

Wohoo!!



GRATTIS!



Och som kommentar till nästa blogginlägg, been there! Det går att få ihop, men glöm inte att ha helig tid för dig själv också! Det behövs i längden.

2010-01-19 @ 19:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0