Vad ger en träning?

I går hade jag en tjej här på träning. Har inte så mycket privata träningar längre av olika anledningar, men några har jag igång. Ibland tycker jag att det stjäl energi, men tillfällen som igår ger energi istället!

Tjejen och hennes unga hund har något speciellt ihop. Tror det kommer bli väldigt bra i framtiden, men inte just nu... det fattas lite för många delar för att få till en helhet. Men fasen vad de ger energi!! Jag hade kunnat coacha dem i timmar. De bara suger åt sig av mina råd, gör till sina egna, känner, funderar och försöker!

Då sätter tankarna i spinn på mig! Jag är ju ingen träningsnarkoman direkt. Ni som följt mig under åren vet att 3 träningspass på en vecka... då är jag VÄLDIGT ambitiös. Kan inte träna mängder.... går inte... får ingen inspiration! Och jag har svårt att träna för att jag "måste". Det ska vara kul och kännas rätt! Sen klart, man får ju tvinga sig ut nån gång då och då....
Men efter ett sånt pass vi hade igår, då blir jag sugen som 17.

Och shit vad det är kul med unga hundar! De är som öppna kort... läs och välj var du vill lägga! Ibland blir det fel och ibland blir det rätt. Spelar egentligen inte så stor roll! Hela framtiden finns ju framför!

Idag blir det en annan tjej, som jag inte tränat på ett tag. Ska bli jäkligt kul och se hur de utvecklats under höst/vintern. Och jag vet att även detta ekipaget är grymt bra på att boosta min energi! Så Fajta får hänga med för egen träning efteråt. Då jäklar smäller det!


Kommentarer
Postat av: Camilla Svenäng

Härlig läsning, på så många vis! :-)



2011-02-28 @ 09:29:18
Postat av: Anna & Juni

Kul med inspirerande kursdeltagare! Har ni vår nere hos er nu? Man längtar ju liiiiite! kram

2011-02-28 @ 20:10:09
URL: http://www.annaronge.com
Postat av: Matilda

Hoppas du blev boostad och fick en kanonträning...

2011-02-28 @ 21:22:09
URL: http://www.aquaseers.se
Postat av: Matilda

Hoppas du blev boostad och fick en kanon träning :-)

2011-02-28 @ 21:23:00
URL: http://www.aquaseers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0