Bäbismys

Allt har gått kanonbra!

Vi kom hem i går vid 13-tiden efter tävlingen. Bita blev klart överlycklig och klättrade upp i knät hos mig. Låg först med mig i soffan och flåsade lite, sen satt hon i mitt knä i fåtöljen och snusade. Klart påverkad, men inte orolig!

Så när Fångarna var slut, så gick jag in och pussade henne hej då. hade jag bara varit liiite mer uppmärksammad (tur att inte jag är kennelmamman ;) ) så kanske jag inte hade missat hela alltet...

Gick in och hämtade Smilla hos svarthallsarna och sen åkte vi hem. Halvägs så får jag samtalet!!! Första valpen är på väg ut!

Sen gick det undan! 22.11 kom första valpen och runt kl 1 var alla fem födda! Två tikar och tre hanar!

Bita är så superduktig, bättre än man nästan vågat hoppas.

Några bilder blev det idag med mobilen. Riktigt roligt tecknade är de små liven.






















Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina valpar och fin mamma!

2011-01-30 @ 13:30:58
Postat av: Tina

Så mysigt. Bita verkar må bra också.

Grattis till dessa vappisar

2011-01-30 @ 13:57:43
URL: http://www. Nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Grattis till fina valpar!

Faster Soi med matte hälsar

2011-01-30 @ 14:24:04
Postat av: Susy Tvärnstedt

Men de är ju helt underbara!!! Hoppas de blir lika fina som sin mor!

Grattis!

2011-01-30 @ 15:01:23
Postat av: Maggan & CO

ÅÅH så söta!!! Tänk att Bita blitt så stor att hon fått valpar... hon var ju valp nyss!

2011-02-07 @ 10:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0