Premiärklippning

Japp, idag har jag klippt gräset för första gången i år. det var kanske inte så jätte mycket att klippa, men det blev väldig fint och jag blev väldigt trött......

Så nu ska jag ta helg. Inte lyfta för många fingrar de närmaste dagarna har jag tänkt. Får väl fixa något gott att äta ikväll och eventuellt går jag ut och tränar i kväll. Måste nog känna på gräset.

I morgon bär det söder ut för två kalas och på söndag är det kurs start på lydnadskursen. Det ska bli väldigt roligt. det är ungefär hälften kända ansikten och hälften nya förmågor, så det ska bli spännande.

Vi ska försöka få hem fåren på söndag också. Synd bara att vi inte hunnit klippa färdigt, det var smidigt att stå inne i lagården, men det funkar ju ute i solskenet också!

Didelido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0