Solen skiner

när vi ska till Liseberg! Kunde det varit bättre?



Jag har drömt så märkligt i natt.... ibland så undrar jag varför man minns vissa drömmar och inte andra? I alla fall ett litet tag, precis när man har vaknat. Man kanske skulle lära sig drömtydning. För så konstigt som jag drömt så kan det iallafall inte vara en sanndröm...

Sen så låg jag och funderade en hel på mitt hunderi i går kväll efter spöktimmens ingång. Jag tänkte på på alla "om", och jag tänkte på det som varit och framtiden. Både trevliga tankar och mindre trevliga tankar. Sen så tackar jag min bästa supporter josse som igår sa något till mig som fick mig att tro på "om", eller vad man ska säga.... invecklat.....tankar ska inte vara lätta. Då blir det tråkigt att tänka!

 
Nää. Lite kaffe och frulle och sen håller vi tummarna för att Busy får komma hem nu på förmiddagen. För sen bär det av till vilda karuseller,dyra biljetter.... och en och annan glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0