Bildblogg

Idag var vi uppe och tränade i Lerum.



Vilja



Och Busy var helt klart för snabba för att fångas på bild.... för det var ju inte så att vi hade bråttom precis. Fyra timmar kan iofs gå ganska snabbt!

Nä... men dåliga ljus förhållanden med usel kamera och MÅNGA raderade suddiga bilder. Men några blev det ialla fall



Fajta får sin "pås-klämma" och så här fint gick hon efteråt!







Vem vågar sig in i denna rutan tro???



Vilja vågade





Jag står och gapar och kommenderar som vanligt... att jag aldrig kan vara tyst....



Josse hade med sig 75% av sina hundar

Busy



Buy



Och Melle Pelle



Min lilla Bita tyckte det var rysligt spännande att träna inne




Bra träning inför framtidens inomhus tävlingar fick vi allafall.... och lite publik som störde



Vilja tycker att Kia ska skaffa lite nya spännande saker och visar vad hon önskar sig i julklapp. det ligger helt klart i min träningskorg


Kommentarer
Postat av: lotta, Juni o Cola

ojojoj vilken fin träningsplats ni har!!!! LYCKA!

2008-12-18 @ 17:46:55
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0