Härliga hund

Hon var helt galen! På gränsen till explosion!!!

Sitt i grupp - 10
Plats - 10 
     ända ekipaget som fick dubbel 10:a, han dömde hårt den där Björn Brockner
Fritt följ - 8 - ls, lätt tr, vp vid sakta marsch
     tycker hon var lite slarvig, men ändå helt klart godkänt
Stå-sitt-ligg - 6 - otakt vid vinklar, startar före kommando
     vår riktiga akilleshäl, hon gjorde transporterna sämre än på länge, men det är ju inte konstigt när vi jobbar om i träningen
Ink - 8,5
     några steg, men grymt bra tempo
Rutan - 6 - olydnad, 9 kommando
     hon gick ut åt fel håll först och jag fick dirrigera om, och kom sen lite bakom rutan och jag fick ta fram henne ett par steg
Apport med dirr - 8 - startar vid felaktig ställning
     Hoppsan, hon låg visst ner brevid mig när jag skickade....orutin....dålig matte. Kommendören var övertygad om att det var meningen eftersom hon var så grymt laddad och antagligen skulle explodera när som helst
Metall hopp - 9 - lätt islag tass
     hmmm... kankse ska klippa klorna till nästa tävling
Vittring - 10 - utmärkt
     YES!!!!!!
Fjärr - 9 - flyttar 20 cm
     Supersnyggt!!! Domaren var så ledsen över att hon flyttade fram för han tyckte hon hade grymt snygga förflyttningar!!! Och sen var han så hygglig att han ansåg att momentet var slut när hon gick i taket och hoppade och skällde trotts att jag knappt hunnit ställa upp brevid henne.....

Totalt 267 poäng, 1:a pris och klassvinst

Världens bästaste Fajta!!!




Sen hem och fixa käk och städa lite! Otroligt härlig kväll med Rundqvistarna!!!! Fast synd om Andreas som återigen förlorade alla spel vi spelade....och jag vann som vanligt! Vilket flow vi lever i just nu!!!

Idag tar jag itu med pelargonerna och sen ska jag ner på en valpträff och göra lite reklam för våra kurser. Vardagslydnaden är så gott som full vid alla tillfällen, det finns fortfarande kvar i tävlingsgrupperna! Skit kul!!!

Kommentarer
Postat av: lotta

vad roligt att kurserna går bra!!! å, vilken lycka att ha ett sådant vinstflow:):) passa på att ta lite lotter med det samma!! Heja på ;)

2008-12-14 @ 12:11:42
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Kitty å flåcken

Kanon fint jobbat ju ;-) GRATTIS!!!

He he föresten, säg till om dotera vill ha en äkta Kitty atograf hihihi ;-)

2008-12-14 @ 16:39:11
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Johanna

Grattis Grattis! Gud va duktiga ni är! Roligt att Fajta är pigg och glad på tävlingarna :) !

2008-12-14 @ 20:21:54
URL: http://www.klokahundar.st
Postat av: Camilla

GRATTIS!! Ni är ju bara så bäst, ni två! :D



I morgon skiter det sig med måndagsträff. Det är femårskontroll och dansuppvisning på schemat. Men vi ses ju till helgen!



Jag har lite vajsing med dator och epost, men ring om det är något!

2008-12-14 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0