Dagen idag

Idag ska det minsann röjas i trädgården. Chrille har lovat att hjälpa till på ett hörn.

Jag ska rensa rabatterna och ev fylla på med jord. Kanterna ska klippas och snyggas till. Gräset klippte jag i onsdags så det behövs inte. Jag fick lite nya krukor av Mussi igår så jag skulle kunna sätta ut fler pelargoner. Om jag får köpt jord vill säga. Sen är jag sugen på lite Lobelia till lådorna på altanen. Halva priset på Blomsterlandet så det är väl läge att passa på!

Kanske hinner jag med nån liten träning nånstans om kropp och rygg pallar efter lukandet. Annars så får det vara idag. Ska leta lite tävlingar att anmäla till istället!

Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Skön lördag var det....

2008-05-03 @ 08:25:45
Postat av: christel

Hejsan. jag tycker absolut att du ska ut nu i eliten..åsa bara går och såsar annars;-)..du verkar gå igång på ha tävling..så släng nu in några stycken framöver så du har att sikta på :-)
Mac var ute en sväng och luftade sig..men vände..bara 1 hund som klarade sträckan..hyyaa vilken sträcka..det e rapport det!*spott och tvi*
Kanske Mac vill valla som "avslappning" i veckan?om du har tid med oss..
see u

2008-05-03 @ 12:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0