Liten har blivit stor

Idag har jag försäkrat upp Fajta igen. Med fina höfter, godkänt vallhundsprov och 1:a pris i elitlydnaden så är hon snart upp i taket för vad som går. Fick frågan om avelstillägget, men det väntar jag med till nästa år. Valpar blir det antagligen inte förrän hösten -09, beroende på löp och så. Josse har redan hittat en kanon hane till henne. Extra roligt är det att den hanen har bott hemma hos oss en sommar, sommar kollo, så han har legat under min säng.

Nu fattas bara ett championat och sedan även ett friskhetsintyg för att hon ska komma över 20.000:- gränsen. Härligt!

Det är ju inte länge sen hon var så här liten den lilla skruttan



Fajta 7 veckor

Kommentarer
Postat av: Smulan

Men lilla snuttan då!!!!

Skönt att allt faller på plats för dig med henne.

Jag luddar runt med mina rötter och tankar...fast det spelar egentligen ingen roll om jag har en eller två diskar...måste ju helt klart bli större utrymmen med två diskar...kan ju hoppas att trångsyntheten släpper i alla fall...



Kram

2008-09-04 @ 18:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0