Äntligen måndag.....

det säger jag med en skopa ironi....

Veckan kunde helt klart börjat bättre....

När jag lämnat Smilla åkte jag för att ombesiktiga bilen.....och de hälsade mig välkommen åter inom en månad. Allt från förra gången var åtgärdat (tack bästa mekanikern!) , men då passar bilen på att sappa bromsarna på andra sidan, så de var nästan nere på noll.....

Nu bär det snart av till Kungsbacka och
för simmning med efterföljande massage för Fajta. Hon har lite knutor i bakpartiet som jag inte reder ut själv, så de ska trollas bort under Belindas magiska händer idag.

Sen ska jag väl försöka få till träning både i kväll och i morgon förmiddag. Sen bär det av till Karlstad onsdag och torsdag och vips.... så är nästan veckan över!

Igår blev det bullbak och sjaltillverkning. I bullarna ersatte jag kanelen mot socker, vanligsocker och florsocker...sagolikt underbart gott. Sjalen gjorde jag med garn och försvinnande plast, som jag sydde ihop med min backande symaskin.... Det blev väl ok för att vara första gången... Ska göra en ny nästa vecka, får se hur det blir då! Mer garn och länge ska den iallafall bli. Övning ger förhoppningsvis färdighet!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha tänkte väl! "Äntligen måndag"... finns det verkligen ngt värre än måndagar? ;P haha

2009-03-09 @ 11:28:14
URL: http://jeniferjakobson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0