vi gör inbrott i min bil

MMS

vi gör inbrott i min bil


Kommentarer
Postat av: Kia

jaha, är det SÅ man gör ;)

2009-05-18 @ 18:18:02
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Hunny
Postat av: pippi

HEj.

Ush, det var länge sedan jag skrev något här. Jag har haft en period när jag knappt tittat åt datorn. Haft så mycket annat i tankarna. Våren är ju äntligen här och mina tankar har mest gått till att planera min trädgård för sommaren. Har planerpå att göra om helt! I sommar se´n när allt växer som det ska (hoppas jag iallafall) ska jag ta kort så du får se.

Tea har ju fyllt året. Hon är en typisk fånig ettårsborder, en astunden toppen, allt funkar för att sedan bli kaos :-).

Har funderingar på om hon är redo för VHP i sommar. Har lite kvar att jobba på med det. Får inte till högersidan riktigt + att när hon tycker det blir jobbigt/svårt så kryper hon ihop och blir liten.

Aja, har ju ett tag kvar att jobba upp detta, har ju med mognaden att göra, hon är lite sen.



Här ska bakas i em när barnen kommer hem. Skolan har öppet hus imorgon med mass aktiviteter. Insamling till en vänskola på Sri Lanka ska göras. Dotterns klass står för fika så här ska det bakas sockerkaka och småkakor till det.



Ha en riktigt bra dag!



/kram pippi

2009-05-19 @ 09:14:38
Postat av: Jonna & Jaffa

Hej du... Jo jag HAR funderat på det där med blogg... hmmm får se, men jag har lite problem med vilken attityd jag skulle ha i skrivandet. Det måste ju vara lite personligt och lite åsikter om saker, om det ska vara intressant för andra att läsa.. men vågar man? Ja vi får se hur det blir i framtiden. Det lutar åt en blogg. I smyg. Utan att tex mannen får veta. Han tycker det är tillräckligt med att jag är ute på Facebook, hahaha.

Ha det gott - vi hörs igen :-) Kram Jonna

2009-05-19 @ 14:15:53
URL: http://www.tassen.se
Postat av: Smulan

Ojojoj...så jag har slarvat med att hälsa på dig :-(

Inbrott i sin egna bil brukar vara det säkraste sättet att göra inbrott, både offer och förövare är oftast eniga om hur brottet ska begås L

Kram på sig

2009-05-19 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0