Ännu en tävling

Så tävlade de på söndagen också, Chrille och Fajta. denna gången gick det betydligt bättre, trots att fåren fortfarande var vilda och dragningen stor. De gjorde ett fint race, med lite missar och lite orutin och skrapade ihop tillräckligt med poäng för en 7:de plats av ca 30 startande. Dock var poängen inte höga.... för någon. Vinnaren under lördagen hade visst strax över 70....

Nu är det dags för ny vecka. Och denna veckan ska jag komma igång tänkte jag. En envis förkylning har hängt med alldeles för länge och det har inte fungerat att vila bort den, så nu kör vi "strunta i den" metoden och hoppas bara att jag orkar. Känns som jag inte tänkt en ända klar tanke den senaste veckan och skulle vilja säga att huvudet vaggar i bomull, men det är nog något helt annat den gungar runt i....

I kväll kom en tjej på träning, och innan dess hoppas jag ha hunnit med bägge hundarna, annars så tar jag det efter åt. Nu är det som sagt slut på vinterns lata dagar och dags att börja ta tjuren vid hornen!

Men först iväg på en inspirationsutbildning med jobbet!

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad var det för någon intressant utbildning? Idag har jag införskaffat mig ett sommarjobb. Det blir på ett korttidsboende med funktionshindrade barn i Mölndal. Sen funderar jag på att plugga heltid till hösten. Inte hört något om nån fin och ledig lya?

Kram!

2010-04-19 @ 16:12:26
Postat av: Camilla Svenäng

Oj, vad du bloggar nu! :-D Jag hänger ju inte med!



Härligt med jobb och inspirationsdagar, eller hur?

2010-04-19 @ 19:00:51
Postat av: Tina/Rosso

Krya på dig nu.

En wiskey kan vara bra medicin.....



Nu kommer vi ju snart att ses igen.

Så skoj ska det bli. Hoppas på att det inte blåser så förbannat som det har gjort det senaste bara.

Kram kram

2010-04-20 @ 13:03:23
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Anette Lillatanta

Kommer du i håg lillatanta. jag har börjat blogga igen. välkommen på besök om du vill

Postat av: Ditte med Abby

Vad bra du skrev om att lyckas - och våga misslyckas!!

Krya på dig och nästa tävling är ni säkert tillbaka i god form igen. Det har ju sett så fint ut i både Malmö och Gbg.



Kram från Ditte

2010-04-24 @ 23:01:53
URL: http://ditteshundsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0