Vilken final!

Jag är egentligen inte ett stort fan av Melodifestivalen, men min dotter är, vilket har inneburit att jag fått engagera mig mer och mer för varje år. Upplevelsen för henne med att se en av deltävlingarna på plats var verkligen en höjdpunkt. Min syster, som är ett riktigt schlager fan, var också medbjuden och sen har det bara rullat på det här med Melodifestival. igår var det då dags för final. Siss och Anna var hembjudna på en riktig galafest med god mat, härliga dekorationer och glitter i håret. Och vilken final det blev sen då!!! En rysare!! Min favorit vann iofs inte, men Anna var en klart värdig vinnare och framför allt så var tvåan en väldigt glad överraskning!



I dag är det dop på tapeten. ett kusinbarn ska döpas nere i Halmstad, så nu fixar jag det sista från gårdagens disk innan vi far söder ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0