Bita + Frodo = Sant!!

Japp, här ska bli parning av!!

Ni som följt mig ett tag vet att jag lovade Josse en kull valpar på Fajta för 2 år sen. Av olika anledningar så drog jag mig ur... Nu har jag istället lovat henne en kull på Bita. I samma stund som höftresultatet kom, så började hon lämpligt nog att löpa. Så nu ska det bli bäbisar på Busyborder!! Inte nog med att Bita ska paras. Supermorsan Busy är redan dräktig med samma pappa som förra kullen - Svarthalls Brorsan.

Men Bita ska paras med Frodo. Hon fick träffa honom som hastigast i går kväll. Inte tillräckligt hastigt enligt henne. Hon avskyr ju andra hundar och gömde sig under bilen.... Men hon är inte i höglöp ännu, så det ska säkert lösa sig!

Så i januari hoppas vi på att det dyker upp "små-bitar" i valplådan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0