En sån där vecka...

... när kuddarna i soffan kommer ligga i perfekt ordning varenda dag..

Ingen 7-åring som ligger, sitter, står, leker och hoppar överallt...

Det är alltid så grymt tomt när hon åker....

Men nu ser vi till att fylla veckan med hundträning i stället. har inte tränat på en vecka, då vi var i Lotushallen. Ska försöka få till något pass på parkeringen idag, sen bär det ner till Öinge och hallen i morgonkväll igen. Har anmält till tävling 29/1, men känner mig inte alls laddad.. Tur att det är ett tag kvar så det hinner ändra sig.

Mer laddad är jag inför Bitas valpning. Drygt en vecka kvar och hon är super tjock och super hög-dräktig-dåsig. Sitt vanliga underbart glada och pigga jag också förståss. Men hon sover, äter och frodas hemma hos Josse!

Fast hemma hos Josse är det livat. Shit så stora Busys valpar har hunnit bli. Igår var visst första valpen över lådkanten ;). Och när jag var där en sväng så lekte och stångades det för fullt i lådan! Som vanligt har jag en favorit som jag blev förtjust i när de var typ 2 dagar.. Eller rättare sagt två. Mycket märkligt att det är just de två som hörs och syns mest.... Hur tänker jag egentligen?

Kommentarer
Postat av: sis

Ta ett kort på tjockisen så man får se!

2011-01-17 @ 11:55:26
URL: http://oddsfantasten.blogg.se/
Postat av: Matilda

Mycket liv ska det vara eller?!? ;-) Då har man ju att ta av...

2011-01-19 @ 12:34:28
URL: http://www.aquaseers.se
Postat av: Tina/Rosso

Ska bli spännande att få följa Bita-puppisarna

Ha en bra hundhelg!!

2011-01-21 @ 16:39:03
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Petra & Lira

Hej! Ville bara önska lycka till med valpningen!!! Så spännande! Josse måste vara proffs på det där me valpning... kanske ska fråga om jag kan få ett journummer så småningom... :) Kraaaam

2011-01-21 @ 16:56:38
Postat av: Petra

HUR kunde du gissa det?! ;) Ja, till hösten om allt går som det ska! :)

2011-01-21 @ 19:28:04
Postat av: Susanne

Jag som "vet" tänkte just fråga det samma.... Fanns väl egentligen inget i den bloggen som tydde på det??? Övernaturlig gåva kanske...!?

2011-01-26 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0