efterlysning av bilder

Tydligen så finns det ett behov ute i världen av att få se lite mer bilder av Bita. Får väl försöka fixa detta. Jag tror inte att dagens bildskörd intresserar något nämnvärt...

image65

Vi ska göra ett arbete i skolan om träd, så idag tog jag lite kort på äpplen, eftersom mitt val av träd blir just äppleträd. Så roligt har jag det på dagarna.... typ

Tränat har jag iallafall gjort i dagarna två. Igår hade vi ett kanonpass där nästan allt fungerade (då struntade jag förstås i att göra fjärren) Idag var det lite sämre. hon verkade lite ansträngd i ryggen faktiskt. Men fria följet kändes bättre än på länge. Härligt!

Annars är det vfu som gäller just nu. I 4 veckor ska jag vara på skolan en bit bort och tampas med barnen. roligt! Fick en spontan applåd idag när min handledare berättade att jag skulle vara där igen och nu stanna 4 veckor! Bättre betyg kan man inte få!

Nu är jag trött! Bita med...hon fick följa med till klubben idag. Spännande men lite läskigt!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Det är väl roligt att så många vill se den lilla nya valpen, vi fick också en valp natten mot söndagen. Ett gossebarn denna gången, så nu är jag inte längre ensam om att få pojkar.

Stående ovationer...det kan inte bli bättre. Ha det så roligt med alla barnen

2008-04-08 @ 07:42:14
Postat av: pippi

Ja, bilder efterlyses å det bestämdaste !
Började min arbetsträning igår. Kul, men ack så det tog i ryggen av att städa marsvinsburarna. Dom var ju inte direkt ergonomiskt placerade, stod på golvet vilket ju då göt att man får stå på alla fyra för att göra rent :-/.
Ush, du har väl läst om den försvunne Engla? Så hemskt. Vilken mardröm för ett mammahjärta. Jag har återigen pratat med Sarah om att aldrig följa med någon hon inte känner. *en tår för Engla..*

Hoppas att jag kan ta mig till valpisarna i veckan eller till helgen. Ska ta massor med nya kort då. Enligt uppfödare passar Tea mig perfekt, hon är marodören i kullen. Hon är den som tar för sig först, som biter sina syskon och som blir mest åthutad av tiken :-)
Tre veckor kvar nu, outhärdlig väntan!

Krama Smilla från mig.

2008-04-08 @ 08:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0