Godis rapport

Glömde ju att berätta vad jag tränade med för godis i går.

Hade fått heta tips om torkad fisk. Äckliga små fiskar med lysande ögon och stinker apa.

Tyckte nog Fajta med....
Rent reflexmässigt tog hon dom i munnen men spottade ut lika fort. Det låg fullt med fiskdelar över nedre plan igår...

Jag försökte auktionera ut påsen till Busy som ratade totalt. Men Castor tyckte det var riktigt lördagsmys.


Idag har vi varit på studiebesök på en lantgård med min VFU-plats. Helt slut i kropp och själ. Har fått massa papper som ska bokföras, men det får minsann vänta tills imorgon..

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA!!! Nä du, torkade FISKBULLAR är grejen! ;-)

2008-04-15 @ 22:23:22
Postat av: christel med gänget

Halloj. Har ett förslag ang.träning! Om du kan och har tid så kör vi lydnadsgruppen igen nästa Tisdag kl:18:30 på Hstd bk..har talat med gruppen och dom tyckte det lät bra att du kan hänka på..vi ska röra oss uppåt ibland till f-berg..välkommen att vara med. Hade varit jätteskoj :-)

2008-04-15 @ 23:32:10
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: Smulan

Urk...kattgodis.
De luktar verkligen illa de där fiskarna.

2008-04-16 @ 07:32:17
Postat av: Smulan

God morgon.

Bara att inse...kommer nog aldrig att sluta blogga.
Hur trött jag än är på det så blir det precis som du säger...

Ha en skön dag

2008-04-17 @ 07:11:25
Postat av: pippi

Halloj.
hih, ja jag har testat torkad fisk jag med tidigare. Nu kör jag med annat, tänker inte ha fisken igen, lukten var ju *urk*. Nä, nu kör jag med blodpudding, torkad sådan. Hundarna älskar det :-). Som snabbgodis när jag tränar lydnad har jag skinkost på tub!
Arbetsträningen ja, jag skulle älska att kunna få jobba kvar på zzot, men det tror jag inte lär bli aktuellt tyvärr. Att vara ute igen? Åh så härligt säger jag bara! Det sociala, att träffa folk är något som jag verkligen saknat!
Få se vad som händer härnäst. KFG, som företaget heter som har hand om den här utredningen skeppar över ärendet till FK igen efter fredagens avslutande arbetspass. Sedan har jag ingen aning om vad som ska ske. Jag hopaas ju på at jag får en op på axeln, men det verkar vara svårt. Få se...
Ha en bra dag!


/pippi

2008-04-17 @ 07:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0