Kyckling rapport

Njaa...tror faktiskt att hon tänder bättre på torrisarna. I morgon får jag åka och köpa lite blodpudding och steka i ugnen.

Annars gick träningen bra. Tränade de nya bitarna i det fria följet. Sväng hit och sväng dit, pac man och snabba ben...

Nötte lite snabba sitt och gjorde tyst resp. kommando fjärr.

Sen var det också lite raka skick framåt. Använde en upp och ner vänd innerkruka som kon. Menas problemas.


Bita fick gå i koppel. Hua vad jobbigt tyckte hon. Men det lönar sig inte att vara motsträvig hos mig. Två varv runt huset, sen fattade hon vinken. får gå ner på träningsplan med henne i morgon. Har inte velat gå med henne utanför tomten förrän min "stanna inne i trädgården" träning fungerar och jag tror att jag fick in sista övningen idag. Men med valpar vet man ju aldrig......

Nu ska iallafall alla djuren få mat och sen är det dags för Lost!!!! Då måste valpen vara välrastad och trött för då får ingen störa!

Kommentarer
Postat av: Camilla & Imma

Äntligen lite bloggeri man kan läsa och kommentera igen! Kul med lilla Bita-rapporter och träningsrapporter!

Tips på gott hundgodis, från mig med KräsMaja:
Kokt hjärta är mumma!
Torkade fiskbullar i småtärningar. Luktar skit, men smakar tydligen gott.
Hemmagjort levergodis - jag har ett bra recept.
Ehmm.... leverpastej på tub. Mjukost och kaviar brukar uppskattas också.
Pannkakor.

2008-04-02 @ 21:39:10
URL: http://www.freewebs.com/rastahunden/
Postat av: Smulan

Sitter här och funderar lite...
Du slänger ut godsaker i bloggen och i kommentarerna så verkar det mest som om allt luktar illa och smakar dåligt...morotstårta och torkade fiskbullar
*ASG*

Ha en bra dag

2008-04-03 @ 07:37:18
Postat av: Kia

idag blev jag hungrig igen av din blogg :) Grattis till lilla Bita förresten, passa på och njut..poff säger det bara sen är dom stora och odrägliga!

2008-04-03 @ 12:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0