Fjärrande funderingar

Tränade med christel i söndags och fjärren var under all kritik. Efter ett par repetitioner "tände" Fajta ögonen och gick in i "jagvillvarasomBusy" stadiet. Grrr... jag blev ap-arg!!! Sen härmade hon Busy ännu mer med att ligga som ett stort fån och inte ha den blekaste aning om att man måste starta när jag kallar på henne. När hon la sig alltså, för det var visst inte heller så självklart....

Men igår kväll gick jag ut på min nyslagna (ja..kan inte säga nyklippta för det låg tjockasträngar med gräs efter) träningsplan och tog ett snabb pass.

Och japp. Där satt den! Det är så skönt när man bråkat och tramsat ena dagen, att få tillbaka något mycket bättre än förrut när det har fått sjunka in lite.


Idag däremot så blir det att åka iväg på ett spännande besök som kanske kommer att avslöjas i bloggen i eftermiddag.


ps. jag får väl förtydliga att jag tycker att Busy är en stjärna. En starkt lysande stjärna med egen  vilja. Och jag har faktiskt köpt två valpar efter henne, så det är egentligen inget fel att "viljavarasombusy" ds

Kommentarer
Postat av: christel

Vad bra att det ordnade sig..jag e ju så van att det är så..krångel dag! så går man ut dagen efter så sitter allt perfekt..why? I don´t know :D

bara e så..Doxa skötte sig ju schäfer tycker jag..kan avslöja att jag kollat in spår tävlingar nu..blir jag bortlottad igen..så ska jag få dispans av sbk :-) ..see yah

2008-08-26 @ 12:30:08
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: Smulan

Hmm...jasså du håller på dina förehavanden här...då ska jag också göra det ;-)



Simmar vidare i regnet....

2008-08-26 @ 15:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0