Skola igen

Skolan drog igång i måndags och idag är det dags för första föreläsningen i Falkenberg. Givetvis så sov jag liite för länge och sitter nu och slänger i mig mackorna i kaffefylld mun. Håll tummarna för att Smilla är på sitt bästa humlr idag när hon ska kläs och allt ska borstas.

Tränade igår kväll med stora träningsgänget! Fajta gick kalas!!! Vittringen blev lite tokig första repetitionen, men rätt pinne efter mycket letande. Dumrutan däremot ska jag lägga om träningen på lite granna. Nu ska vi lägga fokus på framföringen där och få bort kon-ångesten. Men hon är allt en pärla min lilla nakenfis!!

Hon fäller ju nu och vägde två kilo mindre vid detta veterinärbesöket. Det måste vara två kilo päls för hon är riktigt pesig!!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Hoppas du fick i dig frullen på ett säkert sätt....

2008-08-27 @ 15:56:06
Postat av: Smulan

ASG Skrattade så jag storknade när jag öppnade mailboxen...världen bästa beskrivning av en ko!!!!



Ha en skön dag

2008-08-28 @ 07:10:31
Postat av: Smulan

Stolarna är omhändertagna....smekte den ena ömt, det gav styrka och då kunde den andra stolen knuffas bort ;-) Kusten igen....denna gången på tu man hand...yhooo!

2008-08-28 @ 07:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0