Tack alla snälla

som ringt, mailat , lämnat kommentarer och så....

TACK!!

Kommentarer
Postat av: josse

vi har inte sagt något.. utan vi håller oss utanför det här ;) asgarv

2008-08-12 @ 12:21:17
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Anna

Nää! Men hallå, all kaffe fakta då?

Och detta är ju den enda bloggan jag kan läsa utan att få dåligt samvete för att jag både dricker för mycket kaffe och röker på tok för mycket..!

Postat av: Smulan

Men klart du ska sy själv...kuddarna vart ju bra.

Fast jag saknar dig fasligt redan efter ett par dagar...hur ska detta gå?

Kul att träningen gick bra...Allt har sin tid och de "elaka" inser nog snart att du bara ÄR bäst!!!

Kram på dig

2008-08-13 @ 11:19:48
Postat av: Anna

Klockan är nu 20:17 , ingen kaffe cigg blogg..! jag skulle verkligen behöva en nu för att dämpa mitt dåliga samvete att jag prioriterade cigg framför mat, och pengarna som blev över räckte till 1 kg ekologiska morötter... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0