En underbar eftermiddag i fårhagen

MMS

en underbar eftermiddag i fårhagen


Kommentarer
Postat av: pippi

Hej vännen.

F´låt att jag inte skrivit något, läst har jag dock gjort.

Har haft så mycket i huvudet med hö och Erika. Höet ordnade ju sig och årets julklapp är att Erika svara BRA på behandlingen!

Jag har varit helt slut i kroppen under julen, haft hög feber nattetid.

Har du nå´t förslag på hur jag ska göra med TEa? Hon formligen VÄGRAR att å ut höger. Vänster går jättebra, men höger går hon bara ut en liten bit för att sedan stanna och cirkla om ut åt vänster. Jag fattar ingenting. Ställer jag henne rätt upp så står hon lite före kl 12 eller lite efter, aldrig rätt upp utan just det där liiite före eller efter.

Iofs är hon ju nu 9 månader och tonåring, det kanske kommer med tiden, men alla tips du kan tänkas ha.....



God fortsättning och ett Riktigt GOtt Nytt År !!



/pippi

2008-12-29 @ 09:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0