Mission Impossible del 1



Original idea: Camilla Svenäng

Starring: Busyborder Bita, Sagatorpets Pysen, Åsa Mårtensson

Handling:

Uppdraget handlar om att Bita ska våga sig in i den läskiga lådan som Åsa rotade fram ur eldningshögen. En modifierad öl-låda med halt underlag.....

Pysen, den kloka ledaren tar snabbt kommandot och instruerar Bita hur uppdraget ser ut.



Bita ställer sig frågande till säkerheten kring uppdraget



Efter mycket övertalande och mycket bakgrundfakta så lyckas Pysen övertala Bita att försöka



Efter mycket om och men och stort drama så lyckas Bita sätta två tassar i lådan



Fortsättning följer.... uppföljaren är under inspelning och beräknas att visas i mars 2009


Kommentarer
Postat av: smulan

Känns lite som om du skulle behöva sätta dig i lådan efter helgens bravader...sitta där med samma uppsyn som Pysen och bara få vara du och må skit efter en kul kväll ute....men vi väntar med spänning på den dramatiska uppföljningen.



Ta hand om dig gumma

2008-12-09 @ 00:02:50
Postat av: Kitty å flåcken

Vilken underbar katt du har. Precis som här är det kissekatten som visar vägen för en border ;-)

Du det där med vuxen poäng .... det går över ;-)Jag kom själv på galenskapen när jag satt på toan en morron å sorterade tvätt samtidigt som jag hade en handla lapp liggande bredvid så jag kunde skriva ner vad som skulle handlas när jag kom på nått OCH gjorde vad jag satt där för att göra OXÅ. Nä nu ljög jag lite ... jag kom inte alls på det, det var en kompis som sa "e du helt galen tös, vem fan tror du är duktig mer än du själv?? Gå i en sån vuxen fälla!!" Efter det lovade jag mig själv att ALDRIG mer sortera tvätt när jag satt på toa. Det fick bli en tidning eller nått och tillåta sig att sitta lääääänge ;-)

2008-12-09 @ 22:26:20
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Johanna

Hej!

Jag följer jättegärna med och tränar i Lerum om jag får! Om jag kan den dagen förstås, men efter denna veckan har jag lite lugnare i skolan, så ska nog inte vara några problem. Så det hade varit jätteroligt! Du kan väl höra av dig när ni bestämt vilken dag det blir. Antingen mail eller telefon, här är mitt nummer 0706-303535.

Ha det så bra!

2008-12-10 @ 09:33:37
URL: http://www.klokahundar.st
Postat av: Johanna igen

18 dec har jag inget planerat, så följer gärna med då! Jag samåker gärna från Varberg om det går. Grimm tar ju ganska stor plats tyvärr :) Men finns det möjlighet så samåker jag gärna. Mycket roligare än att köra hela vägen själv ju.

2008-12-10 @ 10:39:46
Postat av: Camilla

HAHAHAHA!!!



I'm impressed!

2008-12-10 @ 11:24:32
Postat av: lotta

haha...jag lååvar att kolla fortsättningen :)

2008-12-10 @ 15:29:50
URL: http://www.juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Kia

försök inte, jag tror den där lådträningen är en start på inlärning av rutan! Glöm inte din target! ;)

2008-12-10 @ 21:19:25
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Hunny
Postat av: Ibrahim

jag kommer att vänta som bara den till den nästa uppföljaren ,man vet aldrig kanske kan det hända att alla fira ben hamnar i lådan

som asgt vi väntar med späning

2008-12-10 @ 21:31:01
URL: http://kastor-cattledog.se
Postat av: Sanna

Olidligt spännande det här!



Söt kisse och fantastiskt söt hund!



Ha det!

2008-12-12 @ 08:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0