Vad vore en bal på slottet?

Mot en kväll med "stjärnor på is"? Det får jag veta i kväll... det där med slottet är kanske att ta i. Jag och gammal klasskompis ska spendera kvällen i syrrans 1:a innan vi går och gör stan osäker.. Som Bambi på hal is typ... inte igår jag var ute precis! Mest intressant blir det att spendera kvällen i syrrans 1:a. Hon är flyttagen och har varken tv eller radio. Tur att vi sjunger såååå bra jag och min kompis!!! Annars har jag masserat hela dagen! Super bra kurs!! Shit en sån massa muskler Fajta hade... och oj... vad hårda dom va.... men det ska det bli ändring på nu! Ha så kul i kväll alla vännner! Och avslöja inte i kommentarerna hur det gick på isen idag. Jag kollar på datorn i morgon. Läget lär vara horisentellt och vad passar då mer än män i tajta trikåer och vassa tår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0