Ibland så tror man inte sig själv

speciellt inte när man är så flitig hela morgonen som jag har varit idag.

Började med att duscha och sätta på kaffe. Sen satte jag igång att förbereda en fiskgryta som familjen ska kalasa på i kväll när jag åker till Falkenberg på klassfest. Gjorde färdigt hela grunden, så de behöver bara koka upp, ösa i fisken och koka potatisen i kväll. Sen fram med frulle och sånt. Åt och sen ut för att köra två rutor med Fajta (satt som en smäck idag). Sen tog jag Bita och Smilla cykeln och vi begav oss bort till Felicia för lite lek. Där fick jag kaffe och traskade sen hem igen (bra koppelträning för Bita).
Kommer hem och sätter mig vid datorn och begär föräldrapenning, skriver ut adressetiketter, tar tag i gammla saker som ligger och skräpar i inkorgen och på skrivbordet (fysiska skrivbordet alltså, inte på datorn). Så skönt!!!

Hade egentligen tänkt att klippa gräset innan jag åker till jobbet, men nu är klockan så mycket att jag får försöka slänga i mig lite näring och sen åka!

Efter jobbet snyggar jag till mig så gott det går. Jag är glad att jag klippte luggen för ett par veckor sedan (med stor köks sax och borste till hjälp), ser inte längre ut som Robert Wells, utan som....ja.... vet i katten.... Sen drar jag till Harrys i falkenberg med klasskompisarna för mat och Popquiz. Ska bli väldigt roligt med en sommaravslutning!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Ha så himla kul hörre du...du är förtjänt av det.

2008-07-10 @ 18:05:33
Postat av: Smulan

Han bugar och tackar.



Hoppas ni hade trevligt igår och att du slipper ligga och må dåligt idag ;-)

2008-07-11 @ 10:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0