tävlingen sket sig. Drar till stoc

MMS

tävlingen sket sig. Drar till stockholm nu


Kommentarer
Postat av: Smulan

Men!!!

Så här kan du inte göra ju...nu vart jag ju ännu mera nyfiken.

Ha kul i stora staden i alla fall...



2008-07-06 @ 09:25:54
Postat av: christel

nu får du berätta mer..inte göra oss så nyfikna..vad hände då? jag har inte hunnit träna något sedan..ja jag vet inte. jobbar ihjäl mig , för det är kaos på jobbet..ingen personal!! jag hoppas jag inte blir intvingad på tisdag kvällen..!men ska stå på mig att..mina hundar är faktiskt före jobbet..eller hur :D hoppas vi ses snart och kör/åk försiktigt från sthlm..

2008-07-06 @ 13:32:15
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0