Tjusigt

Igår var det strand och sen IKEA. Bägge var lika härligt ungefär, fast på olika sätt....

Vi har ju plötsligt insett att vi kommer att klara denna sommaren ekonomiskt. Eftersom ci fick sålt Chrilles bvil, så ligger vi faktiskt på plus sidan. Och då måste man såklart göra av med pengarna fort som attan....

Denna fina bänken finns nu i mitt kök
HEMNES Byrå med 8 lådor

Ett nytt soffbord blev det också
LACK Soffbord

Och nya garderober och en förvaringsmöbel till Smilla
HENSVIK KlädskåpHENSVIK Skåp-/hyllkombination




Träningen med Herr Grå har gått över förväntan. Han är ju i grund och botten väldigt väl tränad och lydig. Så gårdagens sista kvällspass hade nästan kunna varit med Fajta en av hennes dåliga dagar, om man ser till arbetsmässigt. Sen är det klart att momenten är eftersatta, men det är ju inte därför han är hemma. Det klarar hans egen matte av med glans nu när han är öppen för förslag och intresserad av att jobba och försöka lite.
Så i kväll redan, så åker han hem.



Nää... nu får jag sätta igång och flytta saker till min nya byrå i köket. Sen är det fram med skruv´dragaren och fortsätta skruva!

Kommentarer
Postat av: josse

Ja tack gärna.. dom får agera nytt soffbord åt oss tror jag bestämt!

2008-07-31 @ 12:53:31
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Josefin

Ja tack gärna, dom får agera nytt soffbord här istället ;) GRATTIS ÄR GOTT!

2008-07-31 @ 12:54:44
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: josse

Vad många det blev ;)

2008-07-31 @ 12:55:21
URL: http://www.busyborder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0