glad midsommar!

MMS

glad midsommar!


Kommentarer
Postat av: Smulan

Pssst!!!

Hur mår du idag då?

Ställer termosen och ett paket alvdon på trppan.



Klapp på kinden

2008-06-21 @ 08:32:14
Postat av: christel

Halloj. Vad fin sommarkrans med blommor :-)

Jag gjorde en till mina hundar men den tog Jackie och sprang runt med så den gick sönder! Så jag hann inte fotagrafera den :D

Åter till vardagen för min del, börjar jobba kl 15 idag. Vi ses på Måndag..tar med Rebell karatemästaren(lydnad)och Prins Mac till vallningen..husse e hemma och passar vovvarna.

see u

2008-06-21 @ 10:56:50
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: Smulan

Härligt att du slapp Treon....

Själv ska jag ut på dejt...ASG Tror att jag glömt bort hur man gör.



Kram

2008-06-21 @ 16:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0