Nu är det klippt

Ja, gräset alltså! Både träningsplan och trädgården har fått lite putsning. Inte för att gräset var så himla långt, men ojämt och fullt med löv. Kändes nästan som sista höstklippningen.

Städat hundgården och "hundhuset" har vi också gjort. Hundhuset är kanske fel uttryck, men iallafall där hundarna kan gå in när de är i hundgården. Under en av Chrille arbetsbänkar håller de till och där har vi nu lagt in nya täcken och sängar. Superfint och mysigt!

Annars så har vi mest slappat. Flyttat lite tvätt från korgen till maskinen till torktummlaren och ut i en fåtölj. Vika får någon annan göra.

Nu sitter jag och Smilla och kollar på Söderläge på tv och så fort hon somnat så sticker jag ut och tränar. Chrille sliter med hagen. Den ska nog bli färdig i kväll så fåren får flytta till lite gräs igen.

Får se om det blir någon uppdatering till i kväll!

Kommentarer
Postat av: Smulan

Livet på landet...

2008-06-25 @ 23:07:30
Postat av: christel

Hej. nu har jag jobbat kvällen igen, nu e man ganska trötter. Min mobil lämnas in i morrn och nu ska jag inte ha en lagning..utan en NY mobil!! 3 de ggr den går sönder nu juh morr jag sms ar så fort jag har den igång igen..see u

2008-06-26 @ 00:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0