På Funcity

MMS


På en rodd tur med Smilla. inte det lättaste vill jag lova. Ena åran var längre än den andra...eller också var den andra kortare än den ena....

Slutade strax efter lunch efter tidig morgon. Hade öppning och var såå trött. Då drog vi till Funcity, jag och Smilla. Hon har varit så rysligt duktig på alla hundaktiviteter jag släpar runt henne å så detta var jag verkligen skyldig henne. Att man sen dessutom får säsongskort om man kommer från varberg och besöker Funcity innan midsommar gör liksom inte saken sämre. Så nu kan vi bada gratis i uppvärmd badanläggnng hela sommaren om vi skulle vilja det.


Kommentarer
Postat av: emme

va söt :D<3

2008-06-12 @ 18:11:57
URL: http://eemzii.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!



vill önska en fortsatt bra dag.

kolla gärna in på min blogg för jag lottar ut en leksak ler från mylovetoys.se

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-12 @ 18:13:27
Postat av: Smulan

Skönt med en uppvärmd pool...och en massa kul.

Jodå jag har städat,dammat,torkat golv,plockat Lego,dammat igen,diskat,skura toan och badrummet,tvättat,skurat foppatofflor,tvättat regnkläder,byggt och kört bilbana,handlat,spelat nått jä***la fotbollsspel som jag fick stryk i varje gång,käkat pizza,kollat Hej,hej sommar 2 gånger, städat altanen...nu vätar jag på att Josse ska komma hem så jag får lägga min onda kropp i tempurerat badkar. Jo kaffe har jag också intagit typ femtielva koppar...bloggat och snattrat lite på msn...nu är det bara 8 veckor och 6 dagar kvar på sommarlovet.

2008-06-12 @ 18:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0