Världsliga problem

Själv hemma!! Smilla och chrille tannade hos Mussi i kväll. Så nu har jag stora bekymmer.....

Ska jag packa ner bad- och kalas kläder i kväll eller bara lata mig? Jag ska också göra iodrning en liten extra present till Mussi som fyller år i morgon....i kväll eller i morgon??

I vanliga fall så hade svaret varit enkelt. Gör det i kväll för imorgon ska du klä och fodra en 5 åring samtidigt som du ska packa ner fika, leksaker och hitta tävlingsboken och ändå hoppas på att få till en dusch och klä dig själv utan att bli allt för sen till tävlingen. Alltså hade jag gjort allt i kväll för att slippa gå upp typ 5.... Men hur ska jag göra nu???

Shit, vad svårt det är när man har val möjligheter........


Ähh...sätter mig nog här i soffan och äter upp gårdagens godis till kvällsmat!!

Kommentarer
Postat av: christel

Tjaa..det e väl aldrig fel att lata sig :-)

eller? men känner du att vara kontroll freak..(som jag e) så fixar du det nu ikväll :D

säger grattis i förskott till DM mästarinnan ;-)

2008-06-28 @ 22:45:57
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: christel

Ja just det f-berg..hade jag glömt..jodå..vi ska dit och lufta oss lite..har inte tävlat i f-berg på flera år,när zammy var i kl 1 :D..zammy går aldrig bra i f-berg på träning..så därför utmanar jag mig själv lixom..man får söka sig till utmaningarna..blir roligare då.. :-)

2008-06-28 @ 23:00:54
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: Smulan

Håller tassarna hårt...

2008-06-29 @ 08:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0