Bita in action


Kommentarer
Postat av: pippi

GLAD PÅSK!
Söt påskkärring du har :-).
Kul med ny valp! Härligt!
För mig blev det inte av på den här kullen jag tänkt mig. Fick inte "känslan" när jag var och kikade på de små.
Idag har jag varit och borstat och borstat på lurvisarna. Båda fäller nu! Hade nog hästhår innanför både trosa och BH när jag kom hem.
Ska snart iväg ttill min mor som ställer till med påskbjudning. mmm, mums, älskar fisk och jag vet att hon har en massa fisk på bordet. DEssutom. memma! MUMS! memma med lite kaffegrädde och socker till kaffet, mm vattnas redan i munnen!
Trevlig helg!

2008-03-22 @ 11:32:40
Postat av: Kia

Glad påsk!! Jag vill också va påskkärring, ser jättekul ut :D fin ny layout med *tummen upp*

2008-03-22 @ 15:46:36
Postat av: Smulan

Testar

2008-03-23 @ 09:07:14
Postat av: Smulan

Nu så gumman....IE ville då rakt inte ha med bloggen att göra så jag fick ta hem Firefox och då såg jag koden....ganska vanligt fenomen med Frames och nätfiskefilen i IE7...

Kram på dig

2008-03-23 @ 09:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0