Lördag

Jag undrar vart solen och värmen är? Det har minsann tidningar och media lovat. Helgen ska bjuda på sol och 10-15 grader vamt. Nu hoppas jag verkligen att det blir så också.

Idag ska vi in till stan en sväng hela familjen. Vi ska byta lite födelsedagspresenter jag ick igår och köpa en present till min bror.

I eftermiddag hoppas jag att hinna ta lite sticklingar från pelargonerna. Har lovat Hanna att få ett gäng i morgon när vi ska träna.

Sen i kväll blir det kalas hos min bror. Tänk vad jag tyckte det var tråkigt att vi fyllde år så tätt när jag var liten och nu tycker jag det är helt perfekt!

Bilder på Bita och hennes syskon finns nu på www.brakstakarna.se

image51

Kommentarer
Postat av: josse

MYCKET fina bilder hurru! Hur gör du?
Föressten grattis.. hade visst glömt av att du blir äldre =(

2008-03-29 @ 09:49:55
URL: http://www.busyborder.se
Postat av: Smulan

Jaha...nu ska jag skriva in dig i kalendern så jag inte missar dig till nästa år.

Guuuu så underbart med valpfläng....snacka om att man kan se hur ljuvligt livet kan vara...om man är hund då.

Tur att du snart får hem henne så längtan efter söndebitna skor mm blir för stor ;-)

Ha en bra dag/kväll...Bertil hälsar

2008-03-29 @ 11:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0