Räknar timmarna

Jag har precis varit hos Josse och käkat frulle och tränat hund.

Idag var fajtas vänstersvängar och ingångarna nästan som förr. Så härligt. Vilket också innebar att fria följet som helhet var bra mycket bättre. Bra attityd och position!

Något som strulade lite idag var rutan där jag fick ge två exra kommando eftersom hon stannade på främre linje och nästan låste sig där, men hon hittade in och efteråt så gick det bra.

På apporteringsdirrigeringen gjorde jag en super miss på sista konskicket. Hade lagt boll och gav ett "Yaa" när hon var framme, men hon hade blicken på mitten apporten och stack som skjuten ur en kanon och tog den! Klantigt av mig!!

Sen tog vi ut valpisarna på gräsmattan och sen det var himla roligt att se vilka som mötte världen med ett gny och vilka som spatserade runt med svansen högt i vädret. egentligen så var det väl bara en liten stackare som tyckte att världen var lite väl stor.

Efter ett tag bar vi ner gänget till källaren igen och satt med dom länge. Sylvassa tänder och fullfart!

Nu räknar jag timmaran tills jag vet vilken valp som blir min!!! Ikväll är det klart!

Nån av dessa små godingarna blir det!

  


Nu är jag hemma och har fått en extra dag. Skulle egentligen till karlstad i kväll, men vi åker tidigt i morgon bitti istället.

Kommentarer
Postat av: josse

Åhh.. sötgötisar

2008-03-10 @ 13:01:44
URL: http://www.busyborder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0