Vilken vecka

Jag har jobbat hela veckan och känner mig allmänt död (hur i hela friden hann jag med att jobba heltid i så många år??). Stress och fläng, möten hit och träning dit.....

Alla vänner här ute på nätet ska veta att jag har inte övergett er......kanske i morgon......

Jag har iallafall blivit rejält firad i dag. frukost och sång på sängen, mängder med kramar och SMS. Nu i kväll kommer grannarna hit på light-kalas. De tar med sig pizza och jag har köpt en tårta. Vi kollar nog mer på Lets Dance finalen än kalasar tror jag!

Var förresten hos Josse i morse och kollade in Bita! Urgullig! Bara tre dagar kvar....

image50

Jag tog fler bilder som kommer i morgon. Jag och datorn har inte varit riktigt goda vänner.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men...fyllde du år?
Isåfall Grattis...

Kram

2008-03-29 @ 08:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0