Varmt på plan

Har precis varit ute och snokat runt lite i moment djungeln. Hettan på plan är grymt stark, Om det nån gång blåser hos oss (händer ganska sällan) så kommer vinden uppifrån hästhagen, och mellan den och träningsplanen så är det en massiv slånbärshäck (om nu en häck kan vara typ 3 meter hög), och den stoppar alla små vindpustar som skulle kunna tänkas komma en sån här underbar dag. Det var bra värme träning träning inför sommarens tävlingar iallafall.

det gick iallafall relativt bra. Fortfarande lite problem i vittringen efter alla "färsk-pinne" träningar. Nu ska jag köra ett par gånger med en "3:ans pinne", dvs jag tar en ny i början av träningspasset så det blir mer än 5 sekunders lukt på. Tror det kommer att fungera. Sen ska jag växla väldigt mycket mellan gömd och synlig pinne. hon blir helt klart osäker när det är för lätt att hitta rätt pinne och där behöver hon absolut stärkas. Funderar på att gå ut och köra lite uppletande faktiskt. För att få tillbaka lite glädje i momentet och göra det lite mer avslappnat. Men steget mellan att tänka ett bruksmoment och göra det är fruktansvärt långt.....

Nu ska jag släppa ut de andra två odjuren och sätta mig på altanen en stund. behöver verkligen sol på mig idag. Jag har ont både här och där efter massa spänningar och annan skit, så nu ska det värmas upp och stekas slappt och slött....ok slappt är det förvisso redan.....och vitt......

Kommentarer
Postat av: Smulan

Finss...slappt och vitt var det!

Du har ju ändå tur som kan gömma dig i skogen för att bättra på färgen...jag har ju fasligt massa folk som ränner runt hela tiden, folk som bor på våning två och de har full utsikt ner på täppan.

Sen kan man ju få komplex för mindre där man ligger, när grannen kommer ut blir man verkligen vit ;-)

Ha det gott

2008-05-22 @ 17:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0